tirsdag den 27. september 2016

Taking It Chill | Tag Det Roligt

Hey friends!
These past days have been very relaxing, both a lovely weekend and I've been very sick. So when I got back to school I didn't really feel like any kind of clothing that was too tight or too uncomfortable. These pants are very loose and fitting for cozy days that don't take to much effort.
I'm still a bit sick, but getting better, so I hope to be alright by the time I'm going to India. Which means that I'm taking it chill at the moment.

Hej venner!
De sidste par dage har været meget afslappende, både en dejlig weekend og jeg har været syg. Så da jeg tog tilbage til skolen følte jeg ikke ligefrem for nogen former for tøj, der var for tætsiddende eller ubehageligt. Disse bukser er meget løse, og passende til en dag der ikke kræver så meget anstrengelse.
Jeg er stadig syg, men får det bedre, så jeg håber at have det bedre til den tid, jeg tager Indien. Hvilket betyder at jeg tager det roligt for øjeblikket.










I really hope you've had a lovely weekend, and I've made a few posts for the time in India, and I will keep you updated on my social media accounts, links to the right. See you soon!

Bodystocking: Zara
Pants: Old (similar: here)
Jacket: Monki
Bag: H&M
Earrings: Pilgrim
Bracelet: Pilgrim

Jeg håber virkelig, at du har haft en dejlig weekend, og jeg har lavet et par opslag til den tid, jeg er Indien, og jeg vil holde dig opdateret på mine sociale medie brugere, links til højre. Vi ses snart!

Bodystocking: Zara
Bukser: Gammel (lignende: her)
Jakke: Monki
Taske: H&M
Øreringe: Pilgrim
Armbånd: Pilgrim

Ingen kommentarer:

Send en kommentar