fredag den 21. oktober 2016

Daydreaming - Month Of Horror | Dagdrømme - Gyser Måned

October is on it's high point, leading up to the traditional Halloween season. This might not be a thing we celebrate in Denmark, but it is a growing phenomenon, every October 31 there is just a small amount of kids dressing up in scary costumes as a response to the Danish 'Fastelavn' that is all about happy costumes. 
I like this time of the year mostly because of my passion for my all time favourite Tim Burton-movie; 'The Nightmare Before Christmas'. Since I can't decide whether it's a Christmas or Halloween movie I've decided to just watch it all year around, and I do that. I know the movie and the songs down to every word. Since my love for this movie has grown so has my passion for knowing more about Halloween and this special day. 
I don't know much yet but it will come, and as many before me, I've decided to dedicate a few videos and blogpost with this theme. So please look forward to a few interesting posts.

Oktober er på sit højeste, der leder op til den traditionelle Halloween sæson. Det er måske ikke en ting, som vi fejrer i Danmark, men det er et voksende fænomen, hver Oktober d. 31 er der en lille håndfuld børn klædt på i skræmmende kostumer som et modsvar til den danske 'Fastelavn' der kun handler om glade kostumer.
Jeg kan godt lide denne tid på året mest til ære for min passion for min altid yndlings Tim Burton-film; 'The Nightmare Before Christmas'. Eftersom jeg ikke kan beslutte mig for om det er en jule eller Halloween film har jeg besluttet at se den hele året rundt, og det gør jeg. Jeg kender filmen og sangene ned til hvert et ord. Eftersom min kærlighed til denne film er vokset har min passion for at vide mere om Halloween og denne specielle dag også.
Jeg ved ikke så meget endnu, men det vil komme, og som mange før mig, har jeg besluttet mig for at dedikere et par videoer og opslag til dette tema. Så se frem til et par interessante opslag.



  • 3
  • 3
  • 3
    • 3
  • 3
    • 3
  • 3
  • 3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar