mandag den 31. oktober 2016

Halloween Sally from The Nightmare Before Christmas Makeup Tutorial

Hey friends, 'The Nightmare Before Christmas'-fans or whoever you are.
I've got a real special video for you all including my all time favourite movie; 'The Nightmare Before Christmas', I've been watching this movie for years now, and I keep on falling more and more in love with it. So it was only about time that I included it on my blog. 
I've tried to recreate Sally's look, Sally is a very interesting character - she is brave and caring. To honor a favourite character of mine, I've made this makeup look. Maybe next year I will make Jack?

Hej venner, 'The Nightmare Before Christmas'-fans eller hvem end du er.
Jeg har en rigtig speciel video til alle jer, inkluderet min for altid yndlings film; 'The Nightmare Before Christmas', jeg har set denne film i mange år nu, og jeg bliver ved med at forelske mig mere og mere i den. Så det var på tide at jeg lavede noget der inkluderet den på min blog.
Jeg har prøvet at rekreere Sally's udseende, Sally er en meget interessant karakter - hun er modig og bekymrende. For at ære en af mine yndlings karakterer, har jeg lavet dette makeup look. Måske laver jeg Jack næste år?









If you want to know how I did it just watch the video below explaining how I made the blue colour with vaseline and blue eyeshadow. I will be back soon with a new post, back to something a bit more normal - see you!

Hvis du gerne vil se hvordan jeg gjorde det, så se videoen nedenunder forklarer hvordan jeg lavede denne blå farve med vaseline og øjenskygge. Jeg vil snart være tilbage med et nyt opslag, tilbage til noget mere normalt - vi ses!



Hvad jeg brugte/What I used:
Rimmel London - Lasting Finish Full Coverage Foundation 100 Ivory
Makeup Revolution - Ultra Cream Contour Palette
MaxFactor - Translucent Professional Loose Powder 
Vaseline mixed with an old eyeshadow in blue
H&M - Infinite Impact Eye Colour Midnight Flight
Maybelline - Master Drama Khol Liner Turquoise Vibe
Dior - Crayon Khol Pencil 099 Black
Gosh - Eye Liner Pen Stylo Ligneur Black
Rimmel London - Lasting Finish Kate Lipstick Rosseto

Ingen kommentarer:

Send en kommentar