mandag den 24. oktober 2016

Halloween Vampire Inspired Makeup Tutorial | Halloween Vampyr Inspireret Makeup Guide

Hey beauties!
If it's needed to look good at the same time as being something scary Halloween related, I thought that the vampire look was a safe play. It's a pale skin with dark colours used as a contrast, and the red lips hungering for blood.
I actually like this look, but the heavy contour makes it a look only used for Halloween - so I hope you found some inspiration in a less daring Halloween look. If I were going to a Halloween party, this would definitely be something I would consider wearing, but see you soon!

Hej skønheder!
Hvis det er et behov at se godt ud på samme tid med noget uhyggeligt Halloween relateret, så tænkte jeg at vampyr looket var et sikkert valg. Det er en bleg hud med mørke farver som kontrast, og den røde læbe der hungrer efter blod.
Jeg kan faktisk godt lide det her look, men den tunge contour gør til noget der kun kan bruges til Halloween - så jeg håber, du fandt noget inspiration i et mindre modigt Hallowen look. Hvis jeg skulle til en Halloween fest ville jeg helt sikkert overveje at have noget lignende på, men vi ses snart!







Hvad jeg brugte/What I used:
Rimmel London - Lasting Finish Full Coverage Foundation 100 Ivory
Rimmel London - Professional Eyebrow Pencil 004 Black
Makeup Revolution - Ultra Cream Contour Palette
W7 - In The Night Smokey Shades Eye Colour Palette
MaxFactorX - Smokey Eye Drama Kit 03 Sumptuous Golds
Dior - Crayon Khol Pencil 099 Black
Lancôme - Hypnôse Drama Excessive Black
MaxFactorX - Masterpiece Glamour Extensions 
Gosh - Velvet Touch Lipliner Simply Red
MaxFactorX - Lipstick Ruby Tuesday 715

Ingen kommentarer:

Send en kommentar