onsdag den 30. november 2016

Autumn & Winter Lookbook | Efterårs & Vinter Stilbog

Hey friends!
I've been wanting to make this video for so long now and finally it's here - such a relief. This is definitely some outfits, and items, I've been loving a lot lately. Many of these items I would style in a various of different ways, and that is why I've chosen these outfits in particular. 
Please tell whether you liked this video or not - and I want to do something a bit more different with my videos in the future, and it is that I want to make talking videos, what do you think? See you!

Hej venner!
Jeg har ville lave denne video så længe nu, og endelig er den her - sådan en lettelse. Det er helt klart nogle outfits, og ting, som jeg har elsket meget på det seneste. Mange af de her ting er noget jeg ville style på mange forskellige måder, og det er derfor også en grund til, at jeg har valgt disse outfits.
Hver sød at sig om du kunne lide videoen eller ej - og jeg vil gerne lave noget lidt anderledes med mine videoer i fremtiden, og det er at jeg vil lave flere snakke videoer, hvad synes du? Vi ses!




Outfit 1:
Sweater: SamsoeSamsoe
Skirt: Monki
Shoes: lbdk

Outfit 2:
Jumper: Weekday
Pants: Zara  
Shoes: lbdk
Jacket: Vila

Outfit 3:
Turtleneck: Monki
Pants: H&M
Bag: Mango

Outfit 4:
Jacket: Weekday
Pants: Monki
Shirt: Old (similar: here)
Bag: Valentino
Shoes: lbdk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar