torsdag den 24. november 2016

Christmas Gifts For Her | Julegaver Til Hende

Hey friends!
I've already made one Christmas gift guide as inspiration for what you could wish for Christmas yourself. Those wishes could also be an inspiration as gifts for others, but if you still have a hard time finding a gift for a girlfriend, sister, friend or mother then I've now made a gift guide for all those lovely ladies in your life. 
These are definitely things I would be glad to achieve myself but also something that can never really go wrong. 

Hej venner!
Jeg har allerede lavet en julegave guide, som inspiration til hvad du kunne ønske dig til jul til dig selv. De ønsker kunne også være inspiration til en gave til andre, men hvis du stadig har det svært med at finde en gave til din kæreste, søster, veninde eller mor, så har jeg lavet en gave-guide til alle de skønne damer i dit liv.
De her er helt klart ting, som jeg ville blive glad for at modtage, men også noget som aldrig helt kan gå galt.


1. here 2. here 3. here 4. here 5. here 6. here 7. here 8. here 9. here 10. here 11. here 12. here 
13. here 14. here

I've collected quite a big range of things with a lot of different prices so there is something for everyone with every taste. These are all things I would be glad to achieve even if it weren't on my wishlist.
I really hope you found this gift-guide for the ladies in your life useful, I will be back soon with a new post - see you!

Jeg har samlet en bred mængde af forskellige ting med forskellige priser, så der er noget til alle med enhver smag. De er alle ting, som jeg ville blive glad for at modtage selv, hvis det ikke var på min ønskeliste.
Jeg håber virkelig, at du fandt denne gave-guide til damerne i dit liv brugbar, jeg vil snart være tilbage med et nyt opslag - vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar