torsdag den 10. november 2016

Early Winter | Tidlig Vinter

Hey friends!
Winter has already come to Denmark, and even though I'm not a fan of the cold weather then yes the snow is pretty. With cold weather comes warm, cozy clothing and I have indeed only worn clothing suitable for this time of the year.
So today I'm wearing a nice beanie with a matching scarf, and a check poncho for extra coziness. My jumpsuit is from India in shop called Lifestyle, I combined it all with my lovely black winter boots. 

Hej venner!
Vinteren er allerede kommet til Danmark, og selvom jeg ikke er en fan af det kolde vejr så ja - sneen er nu pænt. Med koldt vejr kommer varmt, hyggeligt tøj og jeg har i den grad kun haft tøj på passende til denne tid på året.
Så idag har jeg en hue på med et matchende halstørklæde, og en check poncho med noget ekstra hyggeligt. Min buksedragt er fra Indien i en butik kaldet Lifestyle, jeg kombinerede det hele med mine elskede sorte, vinter støvler.









Thank you so much for reading along, it's always nice to sit inside and write these kind of posts after taking the pictures out in the cold. How is the weather where you live? See you!

Mange tak for at læse med, det har været hyggeligt at sidde indenfor og skrive disse slags opslag efter at have taget billederne ud i kulden. Hvordan er vejret hvor du bor? Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar