onsdag den 2. november 2016

New Haircut - Hairmodelling again | Ny Frisure - Hårmodel Igen

Hey friends!
Yes I've changed my hair once again, this time also with a optional fringe - I already adore this short-haired look, and I kind of like. It's something I have to get used to, but also a relief compared to my long troubled hair from before. 
This look looks much more healthy and fashionable since the colours are more natural than last time, so I'm able to do whatever I want with it. 
This time I was modelling for Zoombyzoom who is a hairdresser located in Skive, fortunately I didn't have to go all the way, but stay in Odense since they made a show in the city. I really like doing this once in a while, it also dares me to step out of my comfort-zone and try out something new and interesting. 

Hej venner!
Ja jeg har ændret mit hår en gang til, denne gang med et mere valgfrit pandehår - jeg er allerede vild med dette korthårede look, og jeg kan faktisk godt lide det. Det er noget, som jeg skal blive vant til, men også en kæmpe lettelse sammenlignet med mit lange besværlige hår fra før.
Dette look ser meget mere sundt og moderigtigt ud eftersom at farverne er mere neutrale end sidste gang, så jeg vil være i stand til at gøre hvad jeg vil.
Denne gang sad jeg model for Zoombyzoom som har en hårsalon i Skive, heldigvis behøvede jeg ikke at tage hele vejen, men blive i Odense, eftersom at de lavede et show i byen. Jeg kan virkelig godt lide at gøre dette en gang imellem, det udfordrer mig også til at gå ud over min trygheds-zone og prøve noget nyt og interessant. 






Please tell me what you think of this new look - and if you would dare to make a huge difference in your hair? I will see you soon! 

Shirt: Weekday
Pants: Miss Selfridge

Del gerne hvad du synes om det nye look - og om du ville turde gøre en stor forskel på din frisure? Vi vil ses snart!

Bluse: Weekday
Bukser: Miss Selfridge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar