tirsdag den 8. november 2016

Video Haul - Zara, Bianco, Cocopanda & India

Hey friends!
I have to admit that I really like watching hauls, I've made hauls like posts, but we can probably all agree that a video haul is just a little bit better. So I've collected some of the things I've been buying lately and wanted to show them to you in a video:

Hej venner!
Jeg må indrømme, at jeg virkelig godt kan lide at se hauls, jeg har lavet hauls, som opslag, men vi kan vist hurtigt blive enige om at et video haul er bare lidt bedre. Så jeg har samlet nogle af de ting jeg har købt på det seneste og ville gerne vise dem i en video:





Some of the things I've bought in India and some when I where in Copenhagen in my autumn vacation.
I've linked all the things I could find down below, so please check out the video and tell me what you think of it, I would love to know - see you!

Nogle af tingene har jeg købt var i Indien, og nogle da jeg var i København i min efterårsferie.
Jeg har sat et link til at alle de ting jeg kunne finde i bunden, så hver en skat og tjek videoen ud og fortæl mig hvad du tænker om det, jeg ville elske at vide det - vi ses!

What I bought:
Shirt: Zara
Pants: Zara  
Boots: lbdk
Ballerina shoes: Bianco
Highlighter: The Balm
Contour Sticks: BeautyUK
Eyeshadow palette: Pashion

Hvad jeg købte:
Bluse: Zara
Bukser: Zara  
Støvler: lbdk
Ballerina sko: Bianco
Highlighter: The Balm
Contour Sticks: BeautyUK
Eyeshadow palette: Pashion

Ingen kommentarer:

Send en kommentar