tirsdag den 6. december 2016

Christmas Gifts For Him | Julegaver Til Ham

Hey friends!
One of the toughest things I've ever experienced when we're talking gifts is gifts for men, doesn't matter if it's for a boyfriend, brother, father, friend and so on, it has never been easy for me. Especially whenever I ask the answer is usually just socks and underwear, so if you have no clue then yes give the guy a funny pair of socks or good quality underwear. But otherwise than that my biggest advice would be to look this gift guide through or just figure out whom you're gifting what they like(hobbies) or use daily (hair, beard).

Hej venner!
En af de sværeste ting jeg nogensinde har prøvet, når vi snakker om gaver,, så er det gaver til mænd, det er lige meget om det er til en kæreste, bror, far, ven og så videre, det har aldrig været nemt for mig. Specielt fordi hver gang jeg spørger, får jeg det sædvanlige svar bare sokker og underbukser, så hvis du har ingen idé, ja, giv drengen et par sjove sokker eller god kvalitets undertøj. Men udover det ville mit største råd være at tage et kig på denne gave guide, eller bare finde ud af hvad den person du giver gaven til kan lide (hobbies) eller bruger dagligt (hår, skæg).


1. Here 2. Here 3. Here 4. Here 5. Here 6. Here 7. Here 8. Here 9. Here 10. Here 11. Here 
12. Here 13. Here 14. Here 15. Here

The things that I've chosen is things based mostly on what my boyfriend, father, brother and so on would like to receive for Christmas. But with this I have tried to get all around with a big variety of things both when it comes to prices and what it is.
If you wish to make something a bit more personal then I would definitely recommend that you search for creative ideas on Google it has helped me with a lot of personal cute gifts in the past. 
With that said then I hope you find this gift guide useful and I will hopefully be back soon - I'm sorry that this weeks video is a bit late but I'm waiting for my microphone to turn up. See you!

De ting som jeg har valgt er primært baseret på hvad min kæreste, far, bror og så videre ville kunne lide at modtage til jul. Men med dette har jeg prøvet at komme vidt omkring med en stor variation af ting, både når det kommer til priser og hvad det er.
Hvis du ønsker at lave noget lidt mere personligt, så vil jeg helt klart anbefale, at du søger på kreative ideer på Google, det har før i tiden hjulpet mig en del med at finde personlige søde gaver i fortiden.
Med det sagt, så håber jeg, at du fandt denne gave guide nyttig, og jeg vil forhåbentlig snart være tilbage - jeg beklager at denne uges video er lidt sent på den, men jeg venter på at min mikrofon dukker op. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar