lørdag den 17. december 2016

Gorgeous Christmas Party Look | Pragtfuld Jule Fest Look

Hey friends!
I attended yet another Christmas lunch party this time with my classmates. I've really looked forward to this party, and it was a really nice evening with lots of good food and nice people. I also wore this outfit to the Christmas lunch with my workplace and I find it a quite suitable look for this occasion. 
The thing that makes the look a bit more fancy is the earrings and the stilettos I decided to wear. The pants became really tight after a lot of delicious food, but it really wasn't that bad since they expanded a lot.

Hej venner!
Jeg var med til endnu en julefrokost denne gang med mine klassekammarater. Jeg har virkelig set frem til denne fest, og det var en rigtig hyggeligt aften med meget god mad og dejlige mennesker. Jeg havde også dette outfit på den til julefrokost jeg var til med mit arbejde og jeg fandt dette look passende til lejligheden.
Den ting der gør det her look mere specielt er øreringene og stiletterne jeg besluttede at have på. Bukserne blev lidt stramme efter en masse lækker mad, men det var virkelig ikke så slemt eftersom de udvidede sig en del.










Shirt: Zara | Pants: Miss Selfridge | Bag: Valentino | Earrings and bracelet: From India
Bluse: Zara | Bukser: Miss Selfridge | Taske: Valentino | Øreringe og armbånd: Fra Indien

That was all for this time, but I will be back soon with a new post. Christmas is near so I'm setting my last touches on the Christmas theme and prepare myself for the New Years Eve theme. See you soon!

Det var alt for denne gang, men jeg vil snart være tilbage med et nyt opslag. Julen er tæt så jeg sætter mine sidste fingertryk på jule temaet og forbereder mig på nytårsaften temaet. Vi ses snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar