tirsdag den 20. december 2016

My Brothers Birthday | Min Brors Fødselsdag

Hey friends!
Today my younger brother, my small, little, younger brother, rounds fifteen years even though I don't wish to realize it. I didn't buy him any big present (other than pleasing his love for M&M's) since he is getting something bigger at Christmas. Never the less it's his birthday so we had a few family members coming over, I had just a few hours to clean and calm down my stressed mind. Yesterday I baked some buscotti Christmas cookies trying to do something good for him on his special day. 
Since there is no big party or anything like it then I'm just wearing a very simple, cozy outfit that suits the type of event very well. 

Hej venner!
Idag fylder min lillebror, min lille, lillebror, runder femten år selvom jeg ikke ønsker at indse det. Jeg har ikke købt ham nogen stor gave (udover at behage hans kærlighed til M&M's) eftersom han får noget større til jul. Ikke desto mindre så er det hans fødselsdag så vi har et par familie medlemmer på besøg, jeg havde lige et par timer til at gøre rent og få mit stressede hoved til at hvile. Igår bagte jeg småkager i forsøget på at gøre noget godt for ham på denne specielle dag.
Eftersom at det ikke er nogen stor fest eller noget lignende så er jeg påklædt noget meget simpelt, hyggeligt tøj som klær denne type af begivenhed godt.



Rucksack: here | Handbag: here | Shirt: Weekday, but old (similar here) | Skirt: Similar here | Check poncho: here


I hope that your day have been great, and even if it hasn't then I would still like to hear about it in the comments. It might first be in the new year that I have another video for you all, and I'm really sorry cause I miss making them - but I've got a lot of problems with the microphone I've ordered, and I've felt a lot of stress lately, I'm sorry.  I will be back soon, see you!

Jeg håber at din dag har været skøn, og selvom den ikke har, vil jeg stadig elske at høre om den i kommentaren. Jeg beklager, at det nok først er i det nye år at jeg har en ny video til jer, og jeg er virkelig ked af det over det, for jeg savner at lave videoerne - men jeg har haft nogle problemer med den mikrofon jeg har bestilt, og jeg har følt meget stress på det seneste, undskyld. Jeg er snart tilbage, vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar