torsdag den 29. december 2016

New Years Outfits

Hey friends!
Are you still in need of inspiration for New Years Eve? Need shoes, dress, shirt, pants, accessories? I've found a couple of my favourite things from this years collections of festive wear. It's a time of the year to be sexy, spiced up and over the top, go full out on glitter, velvet, satin and so on! 

Hej venner!
Har du stadig brug for inspiration til nytårsaften? Brug for sko, kjoler, bluse, bukser, accessories? Jeg har fundet et par af mine yndlings ting fra dette års kollektioner af festligt tøj. Det er den tid på året til at være sexet, krydet og over toppen, gå fuldt ud på glitter, velour, satin og så videre!


1. here 2. here 3. here 4. here 5. here 6. here 7. here 8. here
9. here 10. here 11. here 12. here 13. here

I hope you found some inspiration in this New Years Eve Outfit Guide, I've tried to collect a various of different things also to inspire myself for this years party! I will be back hopefully soon with a new post!

Jeg håber, du fandt noget inspiration til denne nytårsaftens tøj guide, jeg har prøvet at samle en god variation af forskellige ting også for at inspirere mig selv til dette års fest! Jeg vil forhåbentlig være tilbage snart med et nyt opslag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar