fredag den 6. januar 2017

18 Things I've Learned In 18 Years | 18 Ting Som Jeg Har Lært På 18 År

Hey friends!
I wanted to do a bit different birthday post hoping that my journey somehow would help you through yours. These are the biggest life advice's I've discovered in my short lifespan, and I would love if you shared some of your best advice's down in the comments for all other readers to see.

1. Perfect doesn't exist

2. Interests isn't something to be ashamed of

3. In the end we all look the same, style is the one thing that can make you unique

4. Don't use high heals for the first time at a big event

5. I'm young and have a whole life ahead of me

6. We all wish to save the world, and it's okay if you only save one, and that world is yours

7. Don't let others thoughts provoke your dreams

8. Don't contour like a beauty-vlogger

9. Individuality is rarely seen, embrace it

10. Popularity isn't worth the price of your personality 

11. Water is the only fountain to all good

12. Remember to enjoy all the things that you're able to do now but might not be in 30 years

13. You're not a number

14. Sometimes guys are idiots, but sometimes girls are too

15. Don't deny pain

16. It's okay to change your mind

17. Always check your eyebrows in another light

18. No is valuable answer

That was all I had for today, have a wonderful day and I will return with more from my birthday soon, see you!

* * *

Hey friends!
Jeg ønskede at lave et lidt anderledes opslag med håbet om at min rejse på en måde ville hjælpe dig igennem din. De her er de bedste livsråd som jeg har opdaget i min korte levetid, og jeg vil elske hvis du delte nogle af dine bedste råd i kommentaren nedenunder til alle andre læsere.

1. Perfekt eksisterer ikke

2. Interesser er ikke noget at skamme sig over

3. Når alt kommer til alt så ligner vi alle hinanden, stil er den ene ting der gør os unikke

4. Brug ikke højhælet for første gang til en stor begivenhed

5. Jeg er ung og har et helt liv foran mig

6. Vi ønsker alle at redde verdenen, og det er okay hvis du kun redder en, og det er din verden

7. Lad ikke andres tanker provokere dine drømme

8. Contourer ikke som en beauty vlogger

9. Individualitet er sjældent set, omfavn det

10. Popularitet er ikke din personlighed værd

11. Vand er den eneste kilde til alt godt

12. Husk at nyd alle de ting som du kan nu, men måske ikke kan om 30 år

13. Du er ikke et tal

14. Nogen gange er drenge idioter, men nogen gange er piger også

15. Benægt ikke smerte

16. Det er okay at ændre sin mening

17. Altid tjek dine øjenbryn i et andet lys

18. Nej, er et værdifuldt svar

Det var alt jeg havde for i dag, så hav en vidunderlig dag og jeg vil snart være tilbage med mere fra min fødselsdag, vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar