tirsdag den 3. januar 2017

2016 Favourites | 2016 Favoritter

Hey friends!
2016 has been a long eventful year both for the better and worse. I've been collecting a lot of different things through the year but only a few of these things I've reached for again and again. It's these things that I've collected in this big 2016 favourites. 
As something new then I've made this favourites not only into a blogpost but also a video! I've been very excited for making this and I'm so happy that it's finally here. I've seperated the things into categories; 'Makeup', 'Other Beauty Products' and 'Fashion'. Since this is mostly what my blog is about I thought it would be nicer to split my favourites into these categories. 

Hej venner!
2016 har været et langt begivenhedsrigt år for både det bedre og værre. Jeg har samlet en masse forskellige ting gennem året, men kun få af de her ting har jeg brugt igen og igen. Det er de ting som jeg har samlet i denne store 2016 favoritter.
Som noget nyt har jeg lavet denne favoritter til ikke kun et normalt blogopslag, men også en video! Jeg har været meget spændt på at lave dette og jeg er så glad for at den endelig er her. Jeg har delt tingene ind i kategoriere; Makeup, Andre skønhedsprodukter og Mode. Eftersom at det primært er hvad min handler om tænkte jeg at det ville være bedre at splitte mine favoritter in i kategorier.



I would love to hear some feedback on my video since it's been such a big project for me to make this! I will be back soon with another post and a new video next week, I'm very glad to be back with my videos. See you!

Mode


Jeg ville elske at høre noget feedback på min video eftersom at det har været et så stort projekt for mig at lave denne! Jeg vil snart være tilbage med et nyt opslag og en ny video i næste uge, jeg er glad for at være tilbage med min videoer. Vi ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar