torsdag den 26. januar 2017

Golden Details | Gyldne Detaljer

Hey friends!
The past days I've been trying to 'spice up' some of my more regular everyday outfits. To this look I've tried to add as many gold details as possible since it gives some warmth to the cold colours of my shirt and pants. 

Hej venner!
De sidste par dage har jeg prøvet af 'krydre' nogle af mine mere almene hverdags outfits. Til det her look har jeg prøvet at tilføje så mange guld detaljer som muligt eftersom det giver noget mere varme til de kolde farver på min trøje og bukser.











Shirt | Pants Similar| Shoes | Jacket | Bag | Scarf

That was all I had for today, I hope you'd have a great one, and if you did or not I would love to here about it, and I will be back this weekend with another post. See you!

Det var alt jeg havde for idag, jeg håber at du har haft en god dag, og om du har eller ej vil jeg elske at høre om det, og jeg vil være tilbage i weekenden med et andet opslag. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar