søndag den 8. januar 2017

My Birthday & Outfits

Hey friends!
This year I've been having both a small pre-party for a night in the city with some of my closets friends and my boyfriend and a brunch for the family. I wanted to show some pictures from these two looks to give your some inspiration for your birthday and also share this special day with all of you!

Hej venner!
Dette år har jeg både en lille forfest til en nat i byen med nogle af mine tætteste venner og min kæreste og en brunch for familien. Jeg ville gerne vise nogle af billederne fra de to look for at give jer noget inspiration til jeres fødselsdag og også dele denne specielle dag med jer!


Party Look
In Denmark you're allowed to go to almost all clubs and bars at the age of eighteen which meant that of course I had to use this Friday getting a long night in the city! A couple of my closets friends tagged along since they're the only ones who is eighteen at that time.
For the big night I wore the same look as I did at a Christmas party I attended last year. I love the blue velvet top I bought in Zara with the light blue Miss Selfridge denim pants, and again paired with the Valentino bag. 
I had an amazing night running around in the city with some of my greatest friends going from one club to another to end the night at McDonalds as a tradition. It was incredibly fun and the hangover worth it. 

Fest Look
I Danmark er det tilladt at tage på næsten alle klubber og barer når man fylder 18, hvilket betyder at jeg selvfølgelig skulle bruge min fredag på en lang nat i byen! Et par af mine tætteste venner kom med videre eftersom det kun er par af dem som er fyldt atten.
Til den store aften havde jeg det samme look på som jeg havde til den julefrokost jeg var til sidste år. Jeg elsker denne blå velour trøje jeg købte i Zara med de lyseblå Miss Selfridge denim bukser, og igen sat sammen med Valentino tasken.
Jeg havde en fantastisk aften rundt omkring i byen med nogle af mine bedste venner hvor vi gik fra den ene klub til den anden for at slutte aftenen på McDonalds som en tradition. Det var utrolig sjovt og tømmermændene værd.

 

Family Brunch
I have a big, crazy family so I invited all 30 of them to come for a brunch, and a for a exciting bit then I also invited my boyfriend to meet my whole family for the first time! 
I wore just a very casual look with these striped pants from Zara paired with an old white shirt. The accessories was simple but it was also just family no need for too much glam.
It went really well even though I think I was more nervous about my boyfriend meeting my whole family than he was. But it worked out quite well and we ate a lot of good food that me and my mother been preparing for the past week now. 

Well this was all about my birthday, it has been a long but very lovely weekend and I'm glad to finally be 18. I will see you soon, but if you wish to see more as always follow the links on the right. See you! 

Familie Brunch
Jeg har en stor, skør familie så jeg inviterede alle 30 til en brunch, og for lidt spænding inviterede jeg også min kæreste for at møde min store familie for første gang!
Jeg havde et meget afslappet look på med de her stripede bukser fra Zara sammen med en gammel, hvid bluse. Smykkerne var også meget simple, men det var kun familie så der var ikke behov for for meget glamour.
Det gik rigtig fint selvom jeg tror jeg var mere nervøs for at min kæreste skulle møde familien en han var. Men det gik ret godt og vi spiste en masse god mad som mig og min mor havde forberedt den sidste uge nu.

Ja det var alt om min fødselsdag, det har været en lang, men meget skøn weekend og jeg er glad for at endelig at være 18. Jeg vil snart være tilbage, men hvis du ønsker at se mere så som altid følg linkene til højre. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar