søndag den 1. januar 2017

New Years Eve | Nytårsaften

Hey friends... who like me has a serious hangover
HAPPY NEW YEAR!
Even thought I've been working a ton this holiday I still kept awake until late past midnight. I was tired but happy cause I had a great night in the best of best company. We ate some really nice food at my good friends house, drank lots of wine and drinks and prepared ourselves to move on. Later on the evening, right before midnight, we were full and drunk and headed to a smaller private party, and it was in all a great evening!
I had the opportunity to take some pictures when we ate and I wished to share them with you all on this lazy hangover day.

Hej venner... som mig, har seriøse tømmermænd
GODT NYTÅR!
Selvom jeg har arbejdet voldsomt meget i denne ferie holdte jeg mig stadig vågen til sent efter midnat. Jeg var træt, men glad, fordi jeg havde en god aften i det bedste af bedste selskab. Vi spiste noget lækkert mad hos min gode veninde, drak en masse vin og drinks og forberedte os på at gå videre. Senere på aftenen, lige før midnat, var vi mætte og fulde og vendte hovedet mod en mindre privat fest, og det var en, i alt, skøn aften!
Jeg havde muligheden for at tage nogle billeder, mens vi spiste, og jeg vil gerne dele dem med jer alle på denne dovne tømmermænds dag.











Dress: Old | Blazer: Bineau | Bag: Mango | Shoes: Tamaris | Necklace: Glitter

I really hope that you all had a great year and I wish you a fantastic and wonderful 2017! I would love to hear about your evening in the comments, so share and I will be back soon with a new video! (So excited!!!) Big kiss, see you!

Jeg håber virkelig, at I har haft et godt år, og jeg ønsker jer et fantastisk og vidunderligt 2017! Jeg vil elske at høre om jeres aften i kommentaren, så del og jeg vil snart være tilbage med en ny video! (Så spændt!!!) Stort kys, vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar