onsdag den 11. januar 2017

Simple Winged Makeup Look | Simpelt Winged Makeup Look

Hey beauties!
After a long time I've got a new video tutorial up, I've really missed making these tutorials. The look is quite simple and really easy to make. I'm using some of my favourite products when creating this winged makeup look with a dark lip.
The look is quite cold which I find it very suitable for these cold winter months, here in Denmark it has been minus five degrees for some time now. 

Hej skønheder!
Efter lang tid har jeg en ny video guide, jeg har virkelig savnet at lave de her videoer. Looket er meget simpelt og ret nemt at lave. Jeg bruger nogle at mine yndlings produkter, når jeg kreerer dette winged makeup look med en mørk læbe.
Looket er ret koldt hvilket jeg finder passende for de her kolde måneder, her i Danmark har det været minus fem grader for et stykke tid nu.











Tell me what you thought of the look and the video and if you wish to see more makeup tutorials in the future remember to like the video. I've linked all the products I used and could find down below. I will be back soon with a bit different subject. See you!

Fortæl mig hvad du tænker om looket og denne video, og hvis du ønsker at se flere makeup guides i fremtiden så husk at like videoen. Jeg har linket alle produkterne jeg brugte og kunne finde nedenunder. Jeg vil snart være tilbage med et lidt anderledes emne. Vi ses!

Products I used:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar