torsdag den 19. januar 2017

Three Warm Winter Outfits | Tre Varme Vinter Outfits

Hey friends!
I love to both make and see outfit videos and if there is one time of the year where I really need to watch some inspiration it's the cold winter time. So from me to all of you out there struggling to make fashion just a little bit exciting in the winter I've collected just a few outfits for you in this video and blogpost.
Like you can see on some of the pictures then yes I am blond now, I promise to make a blogpost about the new hair and my modelling experience with Zoombyzoom while making it. But I'm not allowed to post any pictures of the process yet.

Hej venner!
Jeg elsker at lave og se outfit videoer, og hvis der er en tid på året, hvor jeg virkelig har brug for at se noget inspirerende, så er det i vinter tiden. Så fra mig til alle jer derude som kæmper med at gøre mode lidt mere spændende om vinteren, har jeg samlet et par outfits i denne video og opslag. Som du kan se på billederne, så ja, jeg er blond nu, jeg lover at lave et opslag omkring den nye farve og min model oplevelse med Zoombyzoom. Men jeg må ikke ligge nogle billeder ud af processen endnu. 

Outfit 1:




 





What I wore:
Pants: New Yorker, similar here | Turtleneck: Vero Moda, similar here | Belt: Vintage, similar here | Shoes: H&M

Outfit 2:










What I wore:
Skirt: Vero Moda | Turtleneck: Monki | Shoes:  LBDK | Earrings: Russia | Rings: Boohoo | Bracelet is vintage | Beanie: City Ballet | Gloves are old | Jacket: Vila

Outfit 3:





What I wore:
Sweater: SamsoeSamsoe | Pants: Zara | Scarf: Tine P | Ring: Gina Tricot | Ring: Boohoo | Bracelets from India | Earrings are old (similar )



The cold is outstanding and unfortunately it won't end soon, so please share your favourite winter outfits for more inspiration. Have a great day and I will be back with another blogpost on a bit of a different subject!

Kulden er uudholdelig og uheldigvis lader det ikke til at være ovre snart, så hver sød at dele dine yndlings vinter outfits for mere inspiration. Hav en fantastisk dag og jeg vil snart være tilbage med endnu et opslag om et lidt andet emne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar