søndag den 12. februar 2017

Daydreaming - Love | Dagdrømme - Kærlighed


Love isn't easy. Not that I've ever tried to make it easy for myself either, cause every relationship needs a challenge once in a while to keep on strengthening it, and it's probably the most important lesson I've ever learned when it comes to any kind of love. Family, friends or boy/girlfriends.
Valentines day isn't really my thing. I wasn't raised in a romantic family and this is no complain, I'm happy, grateful, cause I've been witnessing so many girls (and boys) getting disappointed because of the unrealistic standards they put into any relationship. I've never fallen into that trap, call me a pessimist, but I always expect the least of anything and anyone. 
I never expect the relationship to last longer than we've already been together. I don't expect my other half to remember any special day, I can't even remember them myself! And I definitely don't expect them to do anything for me that I wouldn't have done for them. 
I've helped a lot of people struggling with any kind of love related problem a million and one times, but I'm no love expert, I'm only talking from experience. Not that I've had a lot, but I know a few things, and a few things that has followed me into the next one. This isn't always a good thing. Every relationship is different from the other and you can never go into one with a filled slate topped of with expectations. Always start of clean. Remember that we're all different and so is every relationship.

Kærlighed er ikke nemt. Ikke at jeg nogensinde har prøvet at gøre det nemt for mig selv heller, hvert forhold har brug for en udfordring en gang imellem for at styrke det, og der er sikkert den vigtigste lektion jeg har lært, når det kommer til hvilken som helst slags kærlighed. Familie, venner eller kærester.
Valentins dag er ikke rigtigt min ting. Jeg er ikke opdraget i en romantisk familie, og det er ikke brok, jeg er glad, taknemmelig, fordi jeg har vidnet til mange piger (og drenge), som bliver skuffet, på grund af de urealistiske standarter de putter i et forhold. Jeg har aldrig faldet i den fælde, kald mig en pessimist, men jeg har altid forventet mindst af alt og alle.
Jeg forventer aldrig at forholdet holder længere end den tid vi har været sammen. Jeg forventer ikke min anden halvdel at huske nogen specielle dage, jeg kan ingen gang selv huske dem! Og jeg forventer helt sikkert ikke, at de gør noget for mig, som jeg ikke ville have gjort for dem.
Jeg har hjulpet mange mennesker, der har kæmpet med hvilket som helst slags kærligheds problem en million og en gange, og jeg er ikke nogen kærligheds ekspert, jeg taler kun fra erfaring. Ikke at jeg har meget, men jeg ved få ting, og et par ting som har fuldt mig ind i det næste. Ikke at det altid er en god ting. Hvert forhold er forskelligt fra det andet, og du kan aldrig gå ind i et med en fyldt tavle toppet med forventninger. Altid start rent ud. Husk at vi alle er forskellige, og det er hvert forhold også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar