tirsdag den 14. februar 2017

Going Out Valentines Day Look | I Byen Valentins Dag Look

Hey beauties! Another Valentines Day makeup look for you all just in the last minutes of the days, I never know if any of you are in a crisis right before your date and need some makeup advice and inspiration minutes before leaving out the door.
I personally really like this look and I've been wearing it quite a few times for a lot of different occasions in this case a date, a friend date actually. 

Hej skønheder! Endnu et Valentins Dag makeup look til jer alle bare i de sidste minutter på dagen, jeg ved aldrig om nogen af jer er i en krise lige før jeres date, og har brug for nogle makeup råd og inspiration, minutter før I er ude af døren.
Personligt kan jeg virkelig godt lide dette look, og jeg har haft det på et par gange til forskellige lejligheder, i dette tilfælde en date, en venne-date faktisk.







If you liked the look and video I would really appreciate it if you left a comment saying what you want to see next! I will be back soon with another post!

Hvis du kunne lide videoen, ville jeg virkelig sætte pris på, hvis du efterlod en kommentar om sagde hvad du gerne vil se næste gang! Jeg er snart tilbage med endnu et opslag!

What I used/Hvad jeg brugte:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar