onsdag den 22. februar 2017

Modelling for Zoombyzoom | Model for Zoombyzoom

Hey beauties!
Once again I took the exciting job of being a hair-model for Zoombyzoom whom I've been modelling for three times now, every time a pleasure. First time my long dark hair was chopped of this time I got to try out being blond again. As young I was blond but as time passed by it became darker and darker. This time they decided to try and make my hair match my pale skin, so I'm blond once again. 
I have to admit I was a bit scared at first but I actually expected it, so when time comes and they tried to make my warm brown hair go cold it didn't come as a surprise.

Hej skønheder!
Endnu engang tog jeg det spændende job som hårmodel for Zoombyzoom, som jeg har siddet model for tre gange nu, hver gang en fornøjelse. Første gang blev mit lange mørke hår klippet af og denne gang fik jeg muligheden for at prøve at blive blond igen. Som ung var jeg blond, men som tiden går blev det mørkere og mørkere. Denne gang besluttede de sig for at prøve at få mit hår til at matche min blege hud, så jeg er blond igen.
Jeg må indrømme at jeg var lidt bange først, men jeg havde faktisk forventet det, så da tiden kom og de prøvede at gøre mit varme brune hår blond kom det ikke som en overraskelse.


And one and a half month later I finally received the finished pictures from Zoombyzoom's new collection. I honestly can't recognize myself even though I've gotten used to being blond. 
It was such a pleasure trying to take these shots, really experiencing the modelling world and afterwards being part of their collection video. The video isn't up yet but I think it will be soon and I will make sure to share that on some of my social media pages (links on the right).

Og halvanden måned senere har jeg endelig modtaget billederne fra Zoombyzoom's nye kollektion. Jeg kan ærligt ikke genkende mig selv selvom jeg har vendet mig til at være blond.
Det var en så stor fornøjelse at prøve at tage de her billeder, virkelig mærke model verdenen og bagefter at tage del i deres kollektions video. Videoen er ikke oppe endnu, men jeg tænker at det vil den snart og jeg vil huske at dele den på en af mine social medie sider (links til højre).










Like you can see on the picture down below then the smile hasn't changed at all, but the hair still does a huge difference when it comes to my new looks. I'm very happy with it and I think that I want to stay blond for a while. How long? I have no clue, until the day comes where I no longer want to bother colouring the roots. 

Som du kan se på billederne nedenunder så har smilet ikke ændret sig overhovedet, men håret har stadig gjort en stor forskel når det kommer til mit nye look. Jeg er meget glad for det og jeg tænker at forblive blond et stykke tid. Hvor længe? Jeg aner det ikke, indtil dagen kommer hvor jeg ikke længere gider at farve rødderne. 



It was definitely a great experience, and I'm looking forward to see what the future might bring. Maybe more like this? I will be back soon!

Det var helt sikker en stor oplevelse, og jeg glæder mig til at se hvad fremtiden måske bringer. Mere af dette? Jeg vil snart være tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar