lørdag den 18. februar 2017

Vacation House In Løkken | Sommerhus I Løkken

Hey friends! I just spend four amazing days together with my boyfriend in his parents vacation house in a small town called Løkken. It was just a small house but more than enough space for the two of us. Other than eating ridiculously much we both managed to have a series marathon and walk the streets of Løkken thin. 
Never the less it has just been pure hygge.

Hej venner! Jeg har brugt fire skønne dage sammen med min kæreste i hans forældres sommerhus i en lille by kaldet Løkken. Det var bare et lille hus, men med mere end nok plads til bare os to. Udover at spise latterligt meget, formåede vi begge at holde et serie marathon og gå Løkkens gader tynde.
Intet mindre end at det bare var ren og skær hygge.

Victor fast tried to catch a picture of about seven fallow deers before they ran off




Most of the days it was quite foggy, it didn't stop us from going out on some long walks by the beach in big jackets. I hope that I someday will get the change to see this beautiful city in bright lights maybe on a bit warmer day in the summer time. 

De fleste dage var ret så tågede, det stoppede os ikke fra at gå på nogle lange ture ved stranden i store jakker. Jeg håber, at jeg vil få chancen for at komme og se denne smukke by i skinnende lys, måske en lidt varmere dag i sommer tiden.






Jacket | PantsBoots | Scarf | Bag similar



With some help from Victor I managed to get a fair amount of nice pictures and memories to share, some is of course left to personal joy, but thank you. 
Hope you enjoyed reading along, I will be back soon!

Med noget hjælp fra Victor formåede jeg at få en god del fine billeder og minder at dele ud af, nogle er selvfølgelig blev efterladt til personlig nydelse, men tak.
Håber du nød at læse med, jeg vil snart være tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar