tirsdag den 7. februar 2017

Valentines Day Lookbook | Valentins Dag Stilbog

Hey friends! In two weeks it's Valentines day, I know that there is probably some of you out there who is already freaking out about what you should be wearing for your date. I'm the person who figures out what to wear probably a few minutes before going out the door or I've known what to wear for weeks, no in between.
If you're lost of ideas and are maybe looking for something new I've mixed together a few outfits and put it all together into this blogpost and video for inspiration to your Valentine date(s).

Hej venner! Om to uger er det Valentinsdag, jeg ved at der nok af nogle jer derude som allerede flipper ud over, hvad du skal have på på din date. Jeg er den slags person, som finder ud af hvad jeg skal have på i de sidste minutter inden jeg er ude af døren, eller jeg har vidst hvad jeg skal have på for uger, intet midt i mellem.
Hvis du er tabt for ideer og leder måske efter noget nyt, har jeg mixede et par ouftis sammen og smidt det hele sammen ind i et blogopslag og video til inspiration til din Valentins date(s).

- - -

Outfit 1: The Lovely Walk
Do you love to go for a romantic walk by a lake like this, or a city walk? But you still want to look good? Of course wear something warm in these cold winter months, but make sure you feel comfortable. I love to wear a dress, warm boots and a small bring along bag that still can carry quite amount of stuff just in case. 

Outfit 1: Den Vidunderlige Gåtur
Elsker du at gå på romantiske ture ved en sø eller lignende, eller by gåtur? Men du vil stadig se godt ud? Selvfølgelig ha' noget varmt på i de kolde vinter måneder, men hver sikker på at du føler det behageligt. Jeg elsker at have kjole på, varme støvler og en lille håndtaske som stadig kan indeholde en del ting bare for en sikkerheds skyld. 





Dress | Boots | Bag similar | Tights

Outfit 2: Formal Date
Has your loved one, or have you, decided to go for a romantic, classic, formal date then don't freak out. Wear a dress, it's a safe choice! High heels, jewelry and a good makeup can make your look match your wonderful evening.

Outfit 2: Formel Date
Har din elskede, eller har du, besluttet at tage på en romantisk, klassisk, formel date, så ik flip ud. Hav en kjole på, det er et sikker valg! Høje hæle, smykker og en god makeup kan gøre dit look matcher din vidunderlige aften.






Dress | Shoes | Bag | Jewelry from India | Rings


Outfit 3: Home Date
These days are comfortable and is just the essence of hygge. If you really need to feel this then your outfit has to match the occasion. I've found a outfit I connect with hygge and lovely, chill days.

Outfit 3: Hjemme Date
De her dage er de mest behagelige og er bare essencen af hygge. Hvis du virkelig har brug for at føle det så skal dit outfit matche lejligheden. Jeg har fundet et outfit jeg forbinder med hygge og dejlige, rolige dage.






Turtleneck | Pants | Headband Similar


That was it for another Valentines day related post, I hope you liked the video and following post. See you soon!

Det var det for endnu et Valentins dag relateret opslag, jeg håber, du kunne lide videoen og det følgende opslag. Vi ses snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar