mandag den 27. februar 2017

Wardrobe & Shoe Storage Tour | Garderobe & Sko Samling Rundtur

Hey friends! I was recently requested to do a shoe storage tour, but I thought it would be must more interesting to show my entire wardrobe since I don't own that many shoes I actually use. In the video I'm going through some of my most worn items from my wardrobe and shoe storage, you might call it my stable pieces.

Hej venner! Jeg blev fornyligt spurgt om jeg ville lave en sko samling tur, men jeg tænkte det ville være mere interessant at vise hele min garderobe, eftersom jeg ikke ejer så mange sko jeg faktisk bruger. I videoen gennemgår jeg nogle af mine mest brugte ting fra min garderobe og sko samling, du kan nok også kalde det mine stable pieces.




I really hope that you like these kind of videos and if you want to see another wardrobe tour when the spring summer season comes around because this was actually quite fun to make, tell me so. But I will see you soon with another post or video! 

Jeg håber virkelig, at du kan lide denne slags videoer, og hvis du vil se endnu en garderobe tur når forår-sommer sæsonen kommer nærmere, for det var faktisk ret sjovt at lave denne, så sig til. Men jeg vil snart være tilbage med endnu et opslag eller video!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar