fredag den 3. marts 2017

Current Beauty Favourites | Nuværende Skønheds Favoritter

Hey beauties! I'm not that much into making 'Favourites'-post unless I actually have something I really want to talk about. So now it's about time I did another beauty related favourites.
Some of these products you've probably seen a million and one times in my videos or other blogposts but it doesn't change the fact that I'm still in love with all of them and they deserve a real hands down.

Hej skønheder! Jeg er ikke så meget til at lave 'Favoritter'-opslag, medmindre jeg faktisk har noget, jeg virkelig gerne vil snakke om. Så nu var det på høje tid jeg lavede endnu en skønheds relateret favoritter.
Nogle af disse produkter har du sikkert set en million og en gang i mine videoer eller blogposts, men det ændrer ikke det faktum, at jeg stadig elsker det hele, og de fortjener en rigtig håndsklapning.


Lancôme Mascara
I own a few, and honestly I keep on going back to them. At the moment I'm using the 'Doll Eyes' the most and wauw! It really gives my lashes so much length and volume and lasts so nicely without smudging. The most amazing thing is that there is a clear difference between which mascara I use and how it compliments the lashes. 
Can be found here.

Lancôme Mascara
Jeg ejer et par, og ærligt så vender jeg hele tiden tilbage til dem. For tiden bruger jeg mest 'Doll Eyes' og wauw! Det giver virkelig mine øjenvipper så meget længde og volumen, og holder så fint uden at udtvære. Det mest fantastiske er at der en tydelig forskel mellem hvilke mascara jeg bruger, og hvordan den komplimenterer min øjenvipper.
Kan købes her.



Gosh - Smokey Nudes
I often find myself feeling quite surprised when it comes to Gosh, their products are quite cheap but still a great quality. My newest found and love is the Gosh Smokey Nudes eye shadow palette in the shade Regard Charbonneux Nude 002. With only ten colours Gosh manage to combine all the needed colours for a smokey look with an impressive pigment. 

Gosh - Smokey Nudes
Jeg føler mig ofte ret overrasket, når det kommer til Gosh, deres produkter er ret billige, men stadig en god kvalitet. Mit nyeste fund og kærlighed er Gosh Smokey Nudes øjenskygge palette i farven Regard Charbonneux Nude 002. Med kun ti farver formår Gosh at kombinere alle de nødvendige farve til et smokey look med en imponerende pigmentering.



Stila - Liquid Lipstick
Looking for a lasting lipstick in beautiful colours? I bought this when visiting India in the fall and it hasn't left my side since. Not only is the formula of this great lipstick amazing, the colour of this light brown liquid lipstick is an amazing, but still, brave neutral. I have it in the shade Dolce, and definitely worth the price. 

Stila - Liquid Lipstick
Leder du efter en holdbar læbestift i smukke farver? Jeg købte denne da jeg var i Indien i efteråret, og den har ikke efterladt min side siden. Ikke kun er formularen for denne skønne læbestift vidunderlig, farven på denne lysebrune liquid lipstick er en fantastisk, men stadig modig netural. Jeg har den i farven Dolce, og det er helt sikkert prisen værd.


The Balm - Mary-Lou Manizer 
Have I ever experienced a glow this natural, daring, refreshing or healthy looking? The answer is a clear no! With just a few strokes you can become a glowing snowqueen or healthy looking beautystar. I usually go for the second part. The most amazing part is its lasting abilities, applying this in the early morning I still manage to get compliments on my highlight in the afternoon! Wonderful!
Can be found here.

The Balm - Mary-Lou Manizer 
Har jeg nogensinde oplevet en glød så naturlig, modig, forfriskende og sund? Svaret er en klart nej! Med bare et par få stryg kan du blive en glødende snedronning eller sundt-udseende skønhedsstjerne. Jeg går normalt efter nummer to. Den mest fantastiske del er dens holdende evner, jeg påfører den tidlig morgen, og jeg formår stadig at få komplimenter på mit highlight om aftenen! Vidunderligt!
Kan findes her.


Ceridal - Hand creme
Having dry skin, especially on my hands, is everyday for me, I've grown up with this problem, typically really struggling in these months with splitting and bleeding, literally. I've gotten a great amount of prescription cremes laying around, but it's no secret that cremes like those won't be good for your body in the long run. The Ceridal Creme has made wonders to my dry skin changing it just over a night from rough to baby soft, just as good as any special made creme just better for your overall body. 

Ceridal - Hånd creme
At have tør hud, specielt på mine hænder, er hverdag for mig, jeg er vokset op med dette problem, typisk som et stort problem i disse måneder med revner og bløde, litterært. Jeg har fået en stor mængde af recept cremer liggende rundt omkring, men det er ikke nogen hemmelighed at cremer som disse ikke er god for din krop på lang sigt. Ceridal Cremen har gjort vidundere for min tørre hud, ændrer den bare over natten fra ru til baby blød, lige så god som enhver anden speciallavet creme, bare bedre for hele din krop.



Organic Hairspa - Dry Volume & Structure
I've only had my hands on this a few times with great pleasure! Hold on for this hairspray that holds your curls impressively. Since going blond and short cut I've enjoyed making curls, big or small, in the short lengths of my hair to really make it voluminous. To keep these curls through an entire night I now make this hairspray my trustworthy go to.
Can be found here.

That was it for this beauty roundup, I would love to hear if I should make 'favourites' a video-thing in the future, not that it would become a monthly thing, but just whenever I really want to talk about something I love. See you beauties, kiss!

Organic Hairspa - Dry Volume & Structure
Jeg har kun haft fat i den et par gange med stor fornøjelse! Hold fast, for denne hårlak holder dine krøller imponerende. Siden jeg blev blond og korthåret, har jeg nydt at lave krøller, store og små i de korte længder af mit hår, for virkelig at gøre det voluminøst. For at holde disse krøller gennem en hel aften gør jeg nu denne hårspray til min mest tillidsfulde vej.

Det var det for denne skønheds opsamling, jeg ville elske at høre om jeg skal lave 'favoritter' til en video-ting i fremtiden, ikke at det vil blive en månedlig ting, men bare når jeg virkelig har noget jeg gerne vil tale om, noget jeg elsker. Vi ses skønheder, kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar