tirsdag den 28. marts 2017

Cute Spring Freckled Makeup Look - Video | Sødt Forårs Fregnet Makeup Look - Video

Hey beauties! It might seem strange that I'm so excited about just another makeup tutorial, but this is the first video that I've sat down and film on my new camera, and I'm in love with it! It means better sound, better picture quality and finally a way to make my mic work with my camera. I hope that you're just as excited for this as me, probably not, but please enjoy a much better, higher quality video down below:


Hej skønheder! Det virker måske lidt underligt, at jeg er spændt på endnu en makeup guide, men dette er den først video, som jeg har sat mig og filmet med mit nye kamera, og jeg er forelsket i det! Det betyder bedre lyd, bedre billede kvalitet og endelig en måde at få min mikrofon til at virke med mit kamera. Jeg håber, at du er lige så spændt som jeg, sikkert ikke, men nyd en meget bedre, højere kvalitets video nedenunder.

Isn't this just an adorable look, the only words that popped into my mind when making this was spring and cute, so the title explained. The red cheeks, small freckles and long lashes really make the spring and warm weather shine through, big kiss from here!


Er det ikke et super sødt look, de eneste ord som poppede ind i mit hoved, da jeg lavede dette var forår og sødt, så titlen forklaret. De røde kinder, små fregner og lange øjenvipper gør virkelig at foråret og det varme vejr skinner igennem, stort kys her fra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar