onsdag den 15. marts 2017

Festive & Formal Party Lookbook - Video

Hey friends! I'm throwing another lookbook your way, twisting the outfits a bit more so they're more appropriate to parties. These looks are my at the moment favourite festive looks, they're all different from each other in the way that they can be used for a lot of different things, something formal, something sexy or something fun.

Hej venner! Her smider jeg endnu en lookbook din vej, tvister dog tøjet lidt mere så det passer bedre til fester. Disse looks er mine, for tiden, yndlings festlige looks, de er alle forskellige fra hinanden på den måde at de kan blive brugt til mange forskellige ting, noget formelt, noget sexet eller noget sjovt. 

* * *

Outfit 1:
This is definitely the sexiest outfits of them all. I usually wear this for parties or nights going out for a lot of dancing, drinking and so on. I find the cut of the dress around my waist and the length very flattering for my skinny body, but I like it that way. 

Outfit 1:
Det her er helt klart det mest sexede outfit af dem alle. Jeg har det normalt på til fester eller byture med en del dans, druk og så videre. Jeg synes snittet omkring min talje og længden er meget flatterende for min tynde krop, men jeg kan lide det sådan.







DressShoes | Bag

Outfit 2:
It's a outfit I've shown before only because I think it's so suitable for a more formal occasion with maybe some dining and a glass of wine. It could be a big birthday dinner, a formal family thing or maybe just a classy night out.

Outfit 2:
Det er et outfit, jeg har vist før, kun fordi jeg synes det er et passende look i en mere formel sammenhæng med måske noget spisning og et glas vin. Det kunne være en stor fødselsdags middag, eller en formel familie ting eller måske en stilet aften ude.




Outfit 3:
The last outfit is one that I've worn to pieces by now, I've used so much at so many occasions and for one time it's not a dress but a jumpsuit! I bought it when in Scotland last year so it's also a piece filled with good memories. 

Outfit 3:
Det sidste outfit er et jeg har haft på for meget nu, jeg har brugt det til så mange lejligheder og for en gangs skyld er det ikke en kjole, men en buksedragt! Jeg købte den, da jeg var i Skotland sidste år, så det er også en buksedragt med mange gode minder.




Jumpsuit (similar) | Shoes | Bra


Thank you so much for reading along! And please comment what you thought of both the video and post, see you soon!

Tak tak tak for at læse med! Og skriv endelig hvad du synes om både videoen og opslaget, så ses vi snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar