tirsdag den 7. marts 2017

Festive Party Makeup & Short Hair Tutorial | Festlig Fest Makeup & Kort Hår Guide

Hey beauties! The following weeks I've been invited to a lot of parties or other similar festive celebrations and I know that for many people there is a lot of confirmations just around the corner. So I thought it was a suitable time not only to share a more festive makeup look, but later on some more festive fashion looks as well!

Hej skønheder! De næste par uger er jeg blevet inviteret til en del fester eller lignende festlige højtideligheder, og jeg ved at for mange mennesker er konfirmationerne lige rundt om hjørnet. Så jeg tænkte det var en passende tid, ikke kun at dele et mere festlig makeup look, men senere også nogle mere festlige fashion looks ligeså!




A little sneak-peak from my next video where you get the chance to see the entire look!


That was all for this weeks video, hope you liked this style of makeup and got some inspiration for a more festive look. See you, kiss!

Det var alt for denne uges video, jeg håber du kunne lide makeup stilen og har fået noget inspration til et mere festligt look. Vi ses, kys!

What I used/Hvad jeg brugte:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar