lørdag den 4. marts 2017

Shopping Friend Date | Shopping Venne date

Hey friends! Me and my lovely friend Kathrine went on a small shopping trip today, I needed to get a few things returned since it broke, too bad, but in the end it was not problem.
I wore a quite comfortable outfit, not the most practical because there were a lot to take on and off, but hey, fashion is worth it. I might had had a small hangover, but we ate some delicious food, so it didn't really matter in the end. 

Hej venner! Mig og min skønne veninde Kathrine tog på en lille shoppingtur idag, jeg skulle bytte et par ting da de var gået i stykker, ærgeligt, men når det kom til det, var det ikke et problem.
Jeg havde et ret behageligt outfit på, ikke det mest praktiske, for der var meget af tage af og på, men hey, for mode er det det værd. Jeg havde måske lidt tømmermænd, men vi spiste noget lækkert mad, så det gjorde ikke så meget alt taget i betragtning. 






Jacket | Shirt(sold out in this colour) | SkirtTights | Boots | Bag 
Scarf Similar | Headband Similar

How did you spend your day?? Let me know in the comments:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar