torsdag den 23. marts 2017

The Loose Fit Mom Jeans | De Løstsiddende Mom Jeans

Hey friends! First we had the boyfriend jeans trend and now we have the mom jeans. These I bought as boyfriend jeans but realized that with just a belt in the waist all of a sudden it looked much more like mom jeans. 


Hej venner! Først var det boyfriend jeans som var en trend, og nu har vi mom jeans. De her købte jeg som boyfriend jeans, men indså at med bare et bælte i taljen lignende det pludselig mere mom jeans.



I feel like I've by now tried out every pair of mom jeans in every store possible, but non I've been really impressed by. The style of mom jeans I don't find very flattering for my legs, so I just went back for my trusty ripped jeans since they suit me better than most other jeans I've tried. 


Jeg føler, jeg har prøvet hver evig eneste par mom jeans i hver eneste mulige butik, men ingen har rigtigt imponeret mig. Formen på mom jeans er ikke særlig flatterende på min ben, så jeg gik tilbage til mine troværdige hullet jeans, eftersom de passer mig en del bedre end de andre jeans jeg har prøvet. 






Shirt | Jeans (similar) | Belt (similar) | Bag | Scarf: Gift from France | Shoes


Ingen kommentarer:

Send en kommentar