lørdag den 22. april 2017

15 Fashion Trend Pieces On A Budget

Hey sweeties! After a couple of months searching around on the net, saving a million and one things on Pinterest, I've found, probably, some of my favourite pieces to match the trends of this season.
Like I talked about in my trend book the pink colours are a huge trend this spring and summer, and it's every kind of item that takes on this colour. So there is a clear colour theme going through these 15 items and the shirt I've already ordered, waiting for it desperately. Other than that there is a lot of new shoe trends going on, some I've collected below, but I will also talk more about that in a later post and video.


Hej sødeste! Efter et par måneder hvor jeg har søgt på nettet, og gemt en million og en ting på Pinterest, har jeg, muligvis, fundet nogle af mine yndlings dele til at matche denne sæsons trends.
Som jeg snakkede om i min trend bog er den pink farve en stor trend dette forår og sommer, og det er en hver del som tager denne farve på sig. Så der er et klart farve tema der går igennem disse 15 ting, og blusen har jeg allerede bestilt, jeg venter på den desperat. Udover det er der en del nye sko trends nu her, nogle har jeg samlet nedenunder, men jeg vil også snakke mere om det i et senere opslag og video.


1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15.

Love from here!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar