onsdag den 12. april 2017

Chatty Bushy Brow Look Tutorial | Snaksagelig Busket Bryn Look Guide

Hey beauties! When this goes up I'm currently in France on a skiing trip, but just because I'm on vacation it doesn't mean I should skip this weeks video. I'm trying to film some parts of my trip to France which means the next video will be a vlog on this trip. I'm really looking forward to sharing this with you all!


Hej skønheder! Når den her kommer ud er jeg faktisk i Frankrig på skitur, men bare fordi jeg er på ferie betyder det ikke at jeg ville springe denne uges video over. Jeg prøver at filme nogle dele af turen, hvilket betyder at den næste video vil være en vlog over turen. Jeg ser virkelig frem til at dele den med jer alle!






I had so much fun both filming and editing this video, so I really hope you've enjoyed watching it, lots of love from the French mountains!


Jeg har haft så meget sjov med at filme og redigere denne video, så jeg håber virkelig at du har nydt at se den, masser kærlighed fra de franske bjerge!


What I used:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar