torsdag den 20. april 2017

Cookbooks/Bloggers For Vegan & Vegetarian Inspiration

Hey lovelies! As a new vegetarian I've been browsing the web and cookbooks for any kind of inspiration to make sure that I don't live of carrots and hummus (some days it's tempting). I have by now stumbled upon a few and some I also want to share with you if you're struggling to find inspiration as well. 


Hej skønheder! Som en ny vegetar har jeg søgt meget på nettet og i kogebøger for at få noget inspiration, for at sikre at jeg ikke lever af gulerødder og hummus (nogle dage er det fristende). Jeg har efterhånden faldet over en del, og nogle jeg gerne vil dele med dig, hvis du også kæmper med at finde inspiration. 


Vegansk velvære - Mia Sommer
I got this book from my grandmother since she bought it but never uses it and thought I might get some more use out of it. I've already made one recipe from this book and really enjoyed it. It is mostly easy recipes with ingredients that are easy to get a hold of, even in Denmark.


Vegansk velvære - Mia Sommer
Jeg fik denne bog af min mormor eftersom hun købte den, men aldrig bruger den, og tænkte at jeg måske ville få mere brug ud af den. Jeg har allerede lavet en opskrift fra denne bog og virkelig nydt den. Det er mest nemme opskrifter med ingredienser som er nemme at finde, selv i Danmark.  
Lazy Cat Kitchen
One of the biggest reasons to why I fell in love with the recipes from this blog is because usually they're quite simple to make, and doesn't need that many funny ingredients never heard of before. I've saved quite a great amount of recipes from her blog on both pinterest and Bloglovin. 


Lazy Cat Kitchen
En af de største grunde til at jeg forelskede mig i opskrifterne fra denne blog er fordi de normalt er ret simple at lave, og kræver ikke så mange sjove ingredienser aldrig nogensinde hørt om før. Jeg har gemt en hel del af opskrifterne fra hendes blog både på pinterest og Bloglovin. 

Green Kitchen Stories
Bare in mind that this blog is not vegan but vegetarian. That doesn't mean most of the recipes aren't vegan or can be made vegan, but for someone still eating dairy products it has a lot of good inspiration for both snacks and main meals. 


Green Kitchen Stories
Husk at denne blog ikke er vegansk, men vegetarisk. Det betyder ikke at mange af opskrifterne ikke er veganske eller kan blive laves veganske, men for nogen som stadig spiser mælkeprodukter har den en masse god inspiration til både snacks og store måltider. 


It Doesn't Taste Like Chicken

It Doesn't Taste Like Chicken

If you're on the search for a blog that not only makes a lot of delicious recipes but also a lot of tips and tricks for being a vegan and also a lot of lists with good recipes. I've saved so many great recipes that are on the top of my to-do list.


It Doesn't Taste Like Chicken
Hvis du leder efter en blog som ikke kun laver en masse lækre opskrifter, men har også en hel del tips og tricks til at være veganer og mange lister med gode opskrifter. Jeg har gemt så mange skønne opskrifter som er på toppen af min to-do list.

Vanløse Blues
Vanløse Blues
I fell in love with this blog the moment I saw it, and I'm sorry that this is another Danish thing, but honestly if you have the possibility to translate do so! I am in love with her beautiful looking design and delicious, easy vegan recipes that comes in so many variations.


Vanløse Blues
Jeg forelskede mig i denne blog i det øjeblik jeg så den, og jeg elsker hendes smukke design og lækre, nemme veganske opskrifter som kommer i mange variationer. Da det er en dansk blog er det selvfølgelig også ingredienser som alle er relativt nemme at finde i Danmark. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar