onsdag den 26. april 2017

Empties, Stuff I've Used Up - Video

Hey beauties! As time goes and my needy skin and makeup addiction empties more and more products I thought it was the right time to show some of the products that I've managed to use up the past months.
Most is skincare products since I go through that really fast especially in these months where my skin is really dry. Also a lot of makeup remover since I'm wearing makeup almost everyday I obviously go through that fast too.


Hej skønheder! Som tiden går og min krævende hud og makeup afhængighed tømmer flere og flere produkter, tænkte jeg det var nu, jeg skulle vise nogle af de produkter, som jeg har formået at bruge disse par måneder.
Det meste er hudpleje produkter eftersom jeg tømmer det rimelig hurtigt, specielt i de her måneder hvor min hud er meget tør. Også en hel del makeup fjerner eftersom jeg har makeup på næste hver dag, bruger jeg åbenlyst det hurtigt.




Share whatever you use up fast or recommend, I would love to try out a lot of new products! See you soon in another post! 


Del hvad end du bruger hurtigt eller anbefaler, jeg ville elske at prøve en masse nye produkter! Vi ses snart i et nyt opslag!


Things mentioned: 
Matas - Makeup Rensecreme
Matas - Renselotion
Organic Circle - 3-i-1 Ansigtsrens: Can't be found online
Änglamark - Daycreme: Can't be found online
Sanex -  Shower Gel
Nuxe - Lotion Tonique Douce
Mane N Tail - Deep Moisturizing Shampoo & Conditioner
Davines - Love Shampoo
Clinique - Beyond perfecting foundation + concealer
Maybelline - Lash sensational Mascara 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar