fredag den 28. april 2017

Is It Summer Yet??

Hello loves! Nothing is more confusing than the Danish weather. I managed yesterday to go out for a run and for those small 20 minutes I ran it rained and as soon as I stopped, the rain stopped, *sigh*. At least there is a few moments of sun once in a while and I try to grasp every moment of it.
It might not be summer just yet but I'm desperately waiting for it to come. 


Hej sødeste! Intet er mere forvirrende end det danske vejr. Jeg formåede igår at tage ud og løbe og i de små 20 minutter jeg løb, regnede det, og så snart jeg stoppede, stoppede regnen, *suk*. I det mindste er der nogle få momenter af sol en gang imellem og jeg prøver at få et hvert minut af det. 
Det er måske ikke sommer endnu, men jeg venter desperart på at den kommer.






Pants | Shirt Similar | Jacket | Socks | Sunglasses Similar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar