mandag den 3. april 2017

Three Ways To Style Tights In The Spring - Video | Tre Måder At Style Strømpebukser I Foråret - Video

Hey beauties! As something requested I now have a lookbook on how to style tights in the Spring, this was quite fun to do, but I also wanted the looks to be as varied as possible so they would be suitable for any occasion. I am indeed a dress/skirt kinda girl and I love to try and experiment with styling these in different ways all the time.


Hej skønheder! Som en efterspurgt ting har jeg nu en lookbook om hvordan man styler strømpebukser i foråret, det var sjovt at lave, men jeg ønskede også at lookene var så varierede som muligt, så de ville passe til alle lejligheder. Jeg er med sikkerhed en kjole/nederdels-slags pige, og jeg elsker at prøve at eksperimentere med at style disse på forskellige måder.

Outfit 1:





Shirt (similar) | Skirt | Tights | Shoes | Bag similar

Outfit 2:








Shirt: Old (similar: here) | Pants | Tights | Shoes | PonchoBag | Headband Similar

Outfit 3.






Shirt (similar) | Skirt (similar) | TightsShoes | Bag


That was all for this weeks video, please tell me what you thought of these looks and what you would like to see me do next, big kiss!


Det var alt for denne uges video, sig endelig hvad du tænker om disse looks, og hvad du gerne vil se mig lave næste gang, stort kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar