søndag den 21. maj 2017

Classy Stripes

Hey beauties! It has been a couple of tightly packed days, not that I need to complain I've been doing a lot of things that I love to do like seeing my family. I attended my grandfathers smaller birthday celebration yesterday and without being to formal I thought I could still be a bit classy. So to match the weather also I ended up with these striped, loose fit pants but wore a nice top and fine shoes with them to style it up a bit.


Hej skønheder! Det har været et par tætpakkede dage, ikke at jeg har behov for at klage, jeg har lavet mange ting som jeg elsker at gøre, som at se min familie. Jeg tog til min bedstefars mindre fødselsdags fejring igår, og uden at være for formel tænkte jeg stadig at være lidt classy. Så for også at matche vejret endte jeg med de her stripede, løstsiddende bukser, men med en fin top og fine sko for at style bukserne lidt op. 




PantsShirt | ShoesBag






Ingen kommentarer:

Send en kommentar