tirsdag den 30. maj 2017

Makeup Products That I Love (Surprisingly) Much In Summer

Hey loves! I bet you all know the struggle of wearing a heavy makeup on a hot and sweaty summer day, urg, not a feel you wish to get again. With the changing weather I also change up both my makeup and skincare routine quite a lot to suit how my skin acts in these months. So with a video including a simple summer makeup look and this post talking about some of the products that I've fallen in love with recently, you might get an idea on what there is to love this summer.


Hej elskede! Jeg tør væde med, at vi alle kender problemet der opstår når vejret er varmt og svedigt ,og man har en tung makeup på, urg, ikke en følelse man ønsker at få igen. Med vejret der forandrer sig, ændrer jeg også mange ting i både min makeup og hudpleje rutine, efter hvordan min hud opfører sig i de her måneder. Så med en video der inkluderer et simpelt sommer makeup look, og dette opslag som snakker om nogle af de produkter, jeg har forelsket mig i på det seneste, så får du måske en idé om, hvad der er at elske denne sommer.


Find it here

Urban Decay - Naked Illuminated Trio

I never believed that I could make a shimmery bronzer work for me, but to my surprise it's what I've been reaching for recently. I'm in love with the shimmery, glowing colours of this contour palette. The blush colour I've loved for quite some time now and I've been surprised by what a nice natural , sun-kissed bronze the bronzer gives to my face. 


Jeg troede aldrig, at jeg kunne få en skinnende bronzer til at virke, men til min overraskelse så er det, hvad jeg er gået efter på det seneste. Jeg er forelsket i de skinnende, glødende farver fra denne contour palette. Blush farven har jeg elsket et godt stykke tid nu, og jeg er overrasket over hvor flot en naturlig, sol-lækker glød denne bronzer giver til mit ansigt. 

Find it here

NYX - Tinted Brow Mascara

Cause in summer time all I really desire is a natural brow look. I find that this little brush fills my brows in nicely and (almost) makes it look like it's my own natural brow colour. Another benefit of using a brow mascara like this is that it doesn't smutch as easily since the colour sticks to the brows so well. 


For i sommer tiden er alt jeg lyster et naturligt bryn look. Jeg synes at denne lille børste fylder mine bryn rigtig pænt og får dem (næsten) til at se ud som om det er min naturlige brynfarve. En anden fordel ved at bruge en bryn mascara som denne, er at den ikke tværer lige så nemt ud, eftersom farven holder bedre fast i brynene. 

Find it here

Lancome - Doll Eyes

I've never tried a mascara like this one before that gives that long, natural looking lashes. Still it's a mascara that is easy to layer up with a more voluminous mascara if needed. I tend to reach out for this more in months where I'm wearing a lighter, natural, makeup and it really fulfill the look whenever wearing so.


Jeg har aldrig prøvet en mascara som denne før, som giver så lange, naturligt udseende vipper. Det er også en mascara som er nem at lægge lag på for et mere voluminøst look, hvis nødvendigt. Jeg har en tendens til at bruge denne mere i de måneder, hvor jeg har en let, naturlig makeup på, og det fuldfører virkelig looket hver gang jeg har den på.

Find it here

Clinique - Chubby Stick

My lips love this product! It has so many moisturizing benefits and still manage not to feel too heavy on the lips. I am mostly in love with the red colour that is so easily buildable for both a deeper red but also just for a slightly more colour to my natural lip colour. 
If you want to see how all these products work then I use them in the video down below and use them in a very simple summer look. But I will see you soon!


Mine læber elsker dette produkt! Den har så mange fugtgivende fordele, og formår stadig ikke at føles fór tung på læberne. Jeg er mest forelsket i den røde farve, som er så nem at bygge op for at få en dybere rød, men også bare for lidt farve til min naturlige læbefarve.
Hvis du vil se hvordan alle disse produkter virker, så bruger jeg dem i videoen nedenunder og bruger dem i et virkelig simpelt sommer look. Men vi ses snart!



What I use:
Beauté Pacifique - Submersive Serum Paradoxe
Clinique - Beyond Perfecting Foundation + Concealer 2 Alabaster
Nyx - Tinted Brow Mascara Black
Urban Decay - Naked Illuminated Trio
Gosh - Eye Liner Pen Stylo Ligneur Black
Lancôme - Hypnôse Doll Eyes
Clinique - Chubby Stick 11 Two Ton Tomato

Ingen kommentarer:

Send en kommentar