søndag den 28. maj 2017

Swimwear Styles To Try Out This Summer | Svømmetøj Som Skal Prøves Denne Sommer

Hey loves! I have to be honest and say that I always have a hard time finding swimwear. I think it's because I know what I like and I'm very picky when it comes to what I want to show my almost naked body in to the world. So now when the swimwear styles for the summer is out on the market then I'm searching like a fanatic for something I like. I did find one like I mentioned in my haul, but I still need a nice bottom to the bikini top and here is some of the trends that I've found and will probably purchase.


Hej svesker! Jeg må være ærlig og sige, at jeg altid har svært ved at finde svømmetøj. Jeg tror det er, fordi jeg ved hvad jeg kan lide, og er meget kræsen når det kommer til hvad jeg vil vise min næsten nøgne krop til verdenen i. Så nu hvor svømmetøjs stilene for sommeren er ude på markedet, så søger jeg som fanatisk for at finde noget jeg kan lide. Jeg fandt en, som jeg nævnte i mit haul, men jeg har stadig brug for en bund til min bikini top, og her er nogle af de trends som jeg har fundet og sikkert vil købe.

Stripes








Fringe









Summer Patterns







High waisted








Ingen kommentarer:

Send en kommentar