lørdag den 27. maj 2017

Walks In The Sun (Phone Shoot)

Hey sweeties! When the Danish weather decides to show it's brighter days I just deny to stay inside and watch it then I always get out and enjoy it. In hot weather I almost never wear something tight but something loose fit and airy so I won't get too warm when the sun is burning my red skin. 
These shorts I bought recently and I've talked about before in an another post too, but I'm already loving them and use them an absolute ton. This will definitely be a go-to outfit for the summer months. 


Hej sødeste! Når det danske vejr beslutter sig for at vise sine lysere dage nægter jeg bare at blive indenfor og se det, men jeg går altid ud og nyder det. I varmt vejr har jeg næsten aldrig noget stramt på, men noget løstsiddende og luftigt, så jeg ikke får det fór varmt når solen brænder min røde hud.
De her shorts købte jeg fornylig og har snakket om dem før i et andet opslag også, men jeg elsker dem allerede og bruger dem alt for meget. Det her vil helt sikkert blive et go-to oufits til sommer månederne. 








(Credits to Caroline for taking the pictures)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar