fredag den 2. juni 2017

5 Bag Styles To Own This Summer | 5 Tasker Der Må Ejes Denne Sommer

Hey friends! Are you on the search for a new summer bag? I own a lot of great staple bags in my wardrobe so I'm rarely on the search for something new, but I won't lie and say that I won't fall into the trap of purchasing at least one of these gorgeous bag styles.
The style I've fallen into the deepest has to be the ring-strap trend that I've seen approximately everywhere. It's probably the style I will be looking to buy first this summer and I already have a few on my mind. Other than that try and look for your favourite bag trend this summer in the following


Hej venner! Leder du efter en ny sommer taske? Jeg ejer et ton af gode staple tasker i min garderobe, så jeg leder sjælendt efter noget nyt, men jeg vil ikke lyve og sige, at jeg ikke kommer til at falde i fælden og køber mindst en af de her lækre taske stile.
Den stil som jeg er faldet hårdest for må være ring-rem trenden, som jeg har set stortset over alt. Det er nok den stil jeg vil tænke på at købe først denne sommer, og jeg har allerede et par stykker i tankerne. Udover det så prøv at led efter din yndlings taske trend denne sommer i det følgende.


Pom Poms


The Ring


Beach Vibes


Embroidery


1 kommentar: