torsdag den 8. juni 2017

7 Things You Can't Go Without This Summer | 7 Ting Du Ikke Kan Gå Uden Denne Sommer

Hello sweeties! With summer finally here and vacation just around the corner I found it suitable to share some of the things that I can't live without in these summer months and the ones I will recommend to you as well...


Hej sødeste! Med sommeren endelig her og en ferie lige rundt om hjørnet synes jeg at tiden er passende til at dele de ting, som jeg ikke kan leve uden i de her sommer måneder, og dem jeg vil anbefale til jer lige så...

How to be a Parisian - Anne Berest,
Audrey Diwan, Caroline de Maigret, Sophie Mas
Ten things I've learnt about love - Sarah Butler

New Great Books

If you haven't planned any long flights, train or car trips you should still have at least one or two great books on your shelves that you will be looking forward to read. I can hardly not come up with anything else that I would rather be doing than sitting under the sun with a great book and enjoy every free moment I have this summer.


Hvis du ikke har nogen lange fly, tog eller køre-ture burde du stadig have mindst en eller to gode bøger på dine hylder, som du vil se frem til at læse. Jeg kan næsten ikke komme på noget andet, jeg hellere vil end at sidde under solen med en god bog, og nyde et hvert frit øjeblik jeg har denne sommer. 

Sunscreen Worth The Money

I've experienced many big disasters when it comes to sunburns and red, shiny noses. So by now I also think that I've tried my share of sunscreens. With a sensitive skin like mine I usually go for something moisturizing and waterproof. I especially love Nivea when it comes to this, my skin really loves most of their products!
Now when I'm older I mostly use a SPF 20-30 since I want a bit of colour to my pale skin (tihi), even though I probably still should be using the trustworthy SPF 50 that I used when younger. 


Jeg har oplevet mange katestrofer, når det kommer til solskoldninger og røde, skinnende næser. Så jeg tænker, at jeg efterhånden har prøvet min del af solcremer. Med en sart hud som min går jeg normalt efter noget fugtgivende og vandfast. Jeg elsker specielt Nivea når det kommer til dette, min hud elsker virkelig de fleste af deres produkter!
Nu hvor jeg er ældre, bruger jeg normalt en faktor 20-30, da jeg også ønsker lidt farve i min blege hud (tihi), selvom jeg nok stadig burde holde mig til den troværdige faktor 50, som jeg brugte som yngre. 

Here
Here

Here

A Summer Dress

Cause who doesn't want to look super cute whenever outside in the lovely weather? I've already purchased one lovely dress but I know that there might come more in the future. I'm at true lover of skirts and dresses and summer is simply the best excuse to wear both.


For hvem ønsker ikke at se super sød ud når man er udenfor i det skønne vejr? Jeg har allerede købt én flot kjole, men jeg ved, at der måske kommer flere i fremtiden. Jeg er en sand elsker af nederdele og kjoler og sommeren er simpelthen denne bedste undskyldning for at have begge dele på. 





The Currently Best Series

I'm not a big series lover. It's hard for me to really fall in love with a series and get addicted (and then I also almost always fall asleep when watching something), but I will still be needing something to get me through long train or car rides and gloomy, rainy days. Two series I've watched and loved is, cliche, 'Stranger things' and '13 reasons why', both on Netflix, but I just started watching 'Riverdale' and I don't know if I will love it yet, but I will give it a try.


Jeg er ikke nogen stor serie-elsker. Det er svært for mig virkelig at forelske mig i en serie og blive afhængig (og så falder jeg stortset altid i søvn, når jeg ser noget), men jeg har stadig brug for noget som kan få mig igennem lange tog eller bil-ture og triste, regnfyldte dage. To serier jeg har set og elsket er, cliche, 'Stranger things' og '13 reasons why', begge er på Netflix, men jeg er også lige begyndt på 'Riverdale', og jeg ved ikke, om jeg kommer til at elske den endnu, men jeg vil give den et forsøg.

Something To Look Forward To

Cause the months might be long, relaxing and just pure love, but you will still need something to get you through them, otherwise they might get too long. I have a lot of travelling to look forward to and a lot of good friends to see so my summer is already fully packed and I do for some reason really appreciate that. 


Fordi månederne kan blive lange, afslappende og bare ren kærlighed, men du vil stadig have brug for noget som får dig igennem dem, ellers bliver de måske fór lange. Jeg har en masse rejser at se frem til og en masse dejlige venner der skal ses, så min sommer er allerede fuldt booket, og af en eller anden grund sætter jeg virkelig pris på det.

Here
Here

Heat Appropriate Workout Gear

I love working out in the warmer weather since it's just another excuse to get the sexier workout clothes out of the closet. But also because I have absolutely no motivation to do any kind of exercise in the colder months and when the long, light days come back I have a desire to go outside and be active more often. I love my Ivy Park shorts to both run and do other cardio exercises in, definitely worth a try.


Jeg elsker at træne i det varme vejr, da det bare er en undskyldning for at finde mit mere sexede træningstøj ud af skabet. Men også fordi jeg virkelig ikke har nogen motivation for at lave nogen former for træning i de koldere måneder og med de lange, lyse dage der er kommet, har jeg en større lyst til at gå ud og være aktiv oftere. Jeg elsker mine Ivy Park shorts til både at løbe og lave andre cardio øvelser i, helt sikkert et kig værd.


Gosh - Velvet Touch Lipliner
Waterproof
Lancôme - Hypnose Waterproof Costum Volume Mascara

Water/sweat-proof Makeup

Well does this need any explanation? Warm weather equals sweat, and hot places often equals water. So if you want to feel good both in the water and sweat or after then make sure to own something that will last you all day or night if needed.


Ja, er det overhovedet nødvendigt med en forklaring? Varmt vejr er lig med sved, og varme steder er ofte lig med vand. Så hvis du vil føle dig lækker i vandet og sveden, eller efter, så hver sikker på at eje noget som vil holde hele dagen eller natten om nødvendigt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar