fredag den 9. juni 2017

Birthday Brunch

Hey sweeties! Another wonderful day has passed, today I was in the company of a good friend that I wanted to give a little gift. At my birthday this year I received a giftcard for brunch for two and thought that I would use it to celebrate a good friend. 
I wore these really comfortable pants and tight bodystocking that in every way almost feels like wearing nothing at all. With the patents of these pants and bright yellow bodystocking it also makes it a quite nice outfit.


Hej sødeste! Endnu en vidunderlig dag er gået, idag var jeg sammen med en god ven, som jeg gerne ville give en lille gave. Til min fødselsdag dette år modtog jeg et gavekort til en brunch for to, og tænkte at jeg ville bruge den til at fejre en god ven.
Jeg havde de her virkelig behagelige bukser og stramme bodystocking på, der på en hver måde føles som ikke at have noget på. Med mønsteret på de her bukser og klare gule bodystocking gør det det også til et ret flot outfit. 



Bodystocking (similar) | Pants | Shoes (similar) | Bag (similar)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar