mandag den 19. juni 2017

City-girl

Hey sweeties! When I decided to have a fun and warm afternoon with a friend in Odense centre my first thought was to wear something soothing for a city-girl like me. Not only did I know this was going to be a long, fun night but also it was the warmest day of the year so far, so I found this long loose shirt from my closet and paired it with a simple pencil skirt and a blond top underneath since it's a quite see-through shirt. But this was such a comfortable outfit to wear for a summer night out! 
I have tried to find duplicates for all the things I couldn't find online down below, so get yourself a lovely summer outfit!


Hej svesker! Da jeg besluttede mig for at have en sjov og varm aften med en ven i Odense centrum, var min første tanke at have noget på som ville være passende for en by-pige som mig. Ikke kun vidste jeg at dette ville blive en lang, sjov aften, men det var også den varmeste dag på året indtil videre, så jeg fandt denne lange skjorte frem fra skabet og sat den sammen med en simpel blyants nederdel og en blondetop indenunder, da det er en rimelig gennemsigtig skjorte. Men det her var et så behageligt outfit at have på en sommer aften!
Jeg har prøvet at finde lignende ting for alle de ting jeg ikke kunne finde online nedenunder, så find et lækkert sommer outfit til dig selv!




Shirt (similar) | Blond top (similar) + bra | Skirt (similar) | Hat (similar) | Shoes | Jacket






Ingen kommentarer:

Send en kommentar