søndag den 4. juni 2017

Formal Occasions | Formelle Lejligheder

Hey loves, I just really wanted to share a look that I wore recently at a friends birthday party. I really adore this cute dress and I felt so bad that I haven't worn it more than I have, so I thought that celebrating a friend would be a good occasion to bring it out of the closet. 
I bought this dress for my brothers civil confirmation last year and I've been desiring to wear it ever since but never really had the right occasion to do it. But since I love it so much I just wanted to share it and the simple, yet smokey, makeup I decided to wear with it and my hair let loose. 


Hej dejlige, jeg ville bare virkelig gerne dele et look, som jeg har haft på forleden til en vens fødselsdags fest. Jeg elsker virkelig denne kjole, og jeg har haft det så dårligt med, at jeg ikke har haft den mere på, så jeg tænkte at det at fejre en ven ville være den rigtige lejlighed at få den ud af skabet på.
Jeg købte denne kjole til min brors norfirmation sidste år, og jeg har haft lyst til at have den på lige siden, men har aldrig haft den rigtige anledning til det. Men eftersom jeg elsker den så meget, ville jeg bare dele den og den simple, men smokey, makeup jeg besluttede mig for at have på til med mit hår løst. 







I think the dress is out of stock in this colour, but the green or flower pattern one is just adorable too.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar