tirsdag den 13. juni 2017

How I Style - Bodystocking (Video)

Hey sweeties! I love bodystockings mostly because I like the tight fit on them and find that they really fit my body and body-type really well. But with bodystockings there is also a risk of double-butt so it has taken be some time to figure out how to style bodystocking to get the best result and no double-butt. One of the looks I shared in a recent post while I were on a friend date, the other two looks will also have blogposts following along talking more about the looks in depth. Otherwise then the video talks a lot more about all three looks and when and at what occasion I wore them. 


Hej sødeste! Jeg elsker bodystocking, mest af alt fordi jeg elsker det stramme fit på dem, og synes at de virkelig klæder min krop og kropstype godt. Men med bodystockings er der altid en risiko for en dobbeltnumse, så det har taget mig noget tid at finde ud af, hvordan jeg styler en bodystocking for at få det bedste resultat og ingen dobbeltnumse. En af looksene har jeg delt i et nyligt opslag, mens jeg var på en venne date, de andre to looks vil have opfølgende blogopslag hvor jeg snakker mere i dybden om looksene. Udover det snakker videoen også mere omkring alle tre looks, og hvor og hvilken anledning jeg havde dem på.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar