onsdag den 14. juni 2017

Items From The Top Of My Wishlist | Ting Fra Toppen Af Min Ønskeliste

Hi sweeties! Don't we all love a nice summer dress and as a huge trend this summer also love a chiffon off shoulder dress. I've cast my love upon a couple of styles and two in particular has really appealed to me and my style. Both are from Zaful.com and they have many more in the same category that are also very pretty. 
I think that I've mentioned pink to be one of the biggest trends in the summer season a million times already. But here I am again saying that you can't go wrong with a pink dress like the first one, and especially not if you combine it with both the off shoulder style but also the cute ruffles. Which with the second dress is something I adore as well, the flared sleeves and ruffle edges, just combining everything that I've been looking for in a dress the past time. 


Hej sødeste! Elsker vi alle ikke en sød sommer kjole, og som en stor trend denne sommer elsker vi også en chiffon off shoulder kjole. Jeg har kastet min kærlighed på et par styles, og to i særdeleshed har virkelig talt til mig og min stil. Begge er fra Zaful.com og de har mange flere i samme kategori som også er super fine.
Jeg tror, at jeg har nævnt pink som at være den største trend for denne sommer omkring en million gange allerede. Men her er jeg igen, og siger at du ikke kan gå galt i byen med en pink kjole som den første, og specielt ikke hvis den er kombineret med både off shoulder stilen, men også de søde bølger, Hvilket med den anden kjole også er noget jeg holder af, de flared ærmer og bølgede kanter, det blander bare alt jeg har ledt efter i en kjole på det sidste. 

Find it here
Find it here

*Made in collaboration with Zaful.com*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar