onsdag den 7. juni 2017

Summer Lookbook (Video)

Hey friends! And I'm seriously happy today cause me doing a summer lookbook means that it's finally summer! (No shit Sherlock)... I'm just saying that I've been waiting for the summer months to come back since they ended last year and yes the weather has seen better days here in Denmark but just knowing that the days are longer and the sunshine brighter warms me up from the inside in a whole other way than usual. 
Even though I haven't had the chance to wear most of these looks that much yet I already know that I will be wearing them over and over again. They are all comfortable for warmer weather in different ways, but this is also something that I'm talking much more about in the video that comes along with this lookbook... Scroll down to watch:
All the looks will have follow up blogposts where I'm talking more about when and at what occasion I will wear them, so hang on for that!


Hej venner! Og jeg er seriøst glad idag, fordi det at jeg laver en sommer lookbook betyder at det endelig er sommer! (No shit Sherlock)... Jeg siger bare, at jeg har ventet på at sommermånederne skulle komme tilbage siden de sluttede sidste år, og ja, vejret har set bedre dage her i Danmark, men bare det at jeg ved at dagene er længere og solstrålerne lysere, varmer mig op indefra på en helt anden måde end normalt.
Selvom jeg måske ikke har haft så mange muligheder for at have de fleste af de her looks på, så ved jeg allerede, at jeg vil have dem på igen og igen. De er alle meget behagelige i varmt vejr på hver sin måde, men det er også noget som jeg snakker mere om i den video som følger med denne lookbook... Scrool ned for at se den:
Alle looksene får et opfølgende blogpost hvor jeg snakker mere om hvor, og i hvilken anledning jeg vil have dem på, så hæng på for det!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar